niestabilność - dziwne objawy..

Autor: LETki <l_e_at_KASUJtlen.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 16:48:58 MET

witam,

JWT, od kilku dni komp strasznie niestabilnie mi się zachowuje.
Zastanawia mnie fakt, że w 98% przypadków jako pierwsze wysypują się
emule lub opera, w ten sposób, że wnętrze okna jest białe. Jeżeli
akurat, np w drugim oknie oglądam film, i na siłę nie kombinuję ze
zwieszonymi aplikacja mogę sobie oglądać dalej. Jak próbuję je
'killować' to po chwili siada mi wszystko...

Ktoś ma pomysł, czy przyczyna jest hardware'owa, i ew. co to może być??

Z góry dzięki za pomoc..

--
pzdr
LETki