internet repeater?

Autor: TS <tsapal_at_wp.nospam.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 13:49:19 MET

Witam,
Potrzebuje urzadzenie i za bardzo nie wiem jak sie nazywa i gdzie tego
szukac.
Znajomy ma internet bezprzewodowy, ktory ja lapie, ale tylko w jednym
pokoju.
Mam tylko 1 laptopa, wiec nie potrzebuje budowac calej sieci.
Chodzi jedynie o to, zeby w tym pokoju, gdzie sygnal jest dobry postawic
urzadzenie, ktore wzmocni ten internet na tyle,
zeby mozna bylo go uzywac w calym domu.
Nie wiem, czy zwykle routery bezprzewodowe maja mozliwosc odbierania sygnalu
z powietrza i przesylania go dalej.
Moj zdaje sie ma kabel do routera ADSL, ktory moze byc traktowany jako
zrodlo.
Jesli ktos wie jak pobrac sygnal z powietrza i dalej go przekazac, bede
wdzieczny za pomoc.

pzdr,
TS.