Nvidia i obraz na TV

Autor: MarioM <mariusz_mierzejewski_at_tlen.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 13:30:48 MET

Witam

Mam takie banalne pytanie: co nalezy zrobic, aby po podlaczeniu kompa do
TV, moc ogladac na nim filmy z napisami (plik txt)? Chodzi mi oto, ze
mam karte GF7600GS z TVout i jedynie co osignalem to obraz na TV, ale
bez napisow (podlaczanych z pliku txt);
W ustawieniach Wideo i telewizja, mam ustawione "Podczas ogladania
wideo, pokaz rowniez na calym ekranie" - wtedy mam i obraz i dzwiek w
TV, ale bez napisow.
Jak dam - "Pokazuj tylko w aplikacji stosowanej do ogladania", to na TV
nic mi sie nie wyswietla.

Ekrany (monitor i TV) ma skonfigurowane niezaleznie od siebie
(DualView), i monitor komputera jest glownym ekranem.

Swego czasu jak mialem Radeona nie bylo takich problemow, wszystko
dzialalo od pierwszego podlaczenia :)

Z gory dzieki
Pozdrawiam
MarioM