Re: Philips 19" TFT 190CW8FB

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 09:14:41 MET

> ?? Przeciętna cena za przeciętny monitor.

Skoro LCD Philipsa jest przeciętny to który/jaki LCD nie jest przeciętny?

Nie szukam LCD za 300 zł, bo chcę kupić coś dobrego a nie najtańszego. Chcę
na nim zarówno pracować jak i pograć od czasu do czasu. Moja praca nie jest
związana z grafiką, więc nie muszę mieć sprzętu z najwyższej półki.
Interesuje mnie LCD w rozmiarach od 19" do 22". Co polecacie?