Re: Oki 321 Elite - jak ustawić?

Autor: Bazyl <bazyl3[nospam>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 08:49:30 MET

Vituniu wrote:

> Bede strzelac: zainstalowac sterowniki do Twojego systemu?
> Pytaj zatem na wlasciwej grupie. :)

Sterowniki są zainstalowane, ale oprócz sterowników drukarkę ustawia się za
pomocą tzw. menu, prztykając guziczki na panelu czołowym. Można tam ustawić
emulację, wielkość czcionki, rodzaj kodowania... etc. Można, tylko ja nie
wiem jak, żeby drukarka drukowała w tybie graficznym. Na razie drukuje
jakieś maczki :(

> PS:
> Nie... ustawianie tej drukarki to czysta przyjemnosc.

Co kto lubi :)

> Za to drukowanie w graficznym na jakiejkolwiek iglowce
> to faktycznie srednia radosc.

W tym przypadku smutna konieczność :(

--
Pozdrawiam