Re: SpeedStep - jak sie pozbyc tego gowna?

Autor: Sanctum Officium <bla.bla_at_bla.bla>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 22:14:27 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1qwlq15x82y3$.1ab9tfwubu8ud$.dlg@40tude.net...

> Bo masz coś nie tak z laptopem. Ja mam tak jak ustawiłem sobie - na
> sieciowym dynamicznie zmienia, na baterii 600 MHz (chyba że w ramach
> potrzeb zmienię sobie na dynamic switching także - 2 kliknięcia w
> trayu).

Gdy ustawię programem na "Max Performance" to zwykle cały czas trzyma
maksymalną prędkość. Ale na beterii już nie pomimo, że dla pracy na beterii
też jest ustawiona maks. wydajność. Ciekawe, że gdy z baterii przełączę
spowrotem na zasilanie z sieci, to nie wraca już do maksymalnej prędkości, a
pozostaje na 599. Nie podoba mi się ten cały SpeedStep. Nie działa to zbyt
dobrze. I tak było od poczatki. A laptop już troche starszy - ma 3 lata.
Dell Latitiude D505 Pentium 1.5. Jutro zadzwonię do pomocy technicznej
Della. Może coś powiedzą.

MK