Re: Błąd przy wykrywaniu dysku w biosie

Autor: venay <v_at_venay.eu>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 19:24:00 MET

On 3 Lut, 17:06, Brodi <madma...@ilovespam.interia.pl> wrote:

> linux się wiesza czy przechodzi dalej ?
>
> ogólnie to elektronika siadła , tylko nie wiem czy ta wewnątrz czy na
> zewnątrz dysku :/
> profilaktycznie sprawdz inną tasiemkę i podepnij zasilanie z innej wtyczki,
> czasami uszkodzenie jest widoczne i wystarczy wymienić jakiś rezystorek,
> trzymam kciuki :]

Dla ścisłości: winde i linuxa mam na drugim dysku - więc zaden z
systemów sie nie wiesza ;-). Winda nie wykrywa, a linux sypie
błedami.
Dysk sprawdzałem już na paru kompach, wiec raczej to nie jest
kabelek.
Najgorsze jest to, że na zewnętrznej elektronice nie ma żadnego śladu
przepalenia itp.. No cóż.. postaram się wymienić elke na inną.. tylko
trzeba ją znaleść ;-) :
Może ktoś ma dysk MAXTOR Fireball 3 40GB 2F040J ze sprawną elektroniką
(A8FFA) do sprzedania ?? ;-)

Pozdrawiam