Re: Jak wysylac faxy

Autor: peter66 <ja_pit66_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 19:07:56 MET

Chopin wrote:

> Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Polecam urządzenie wielofunkcyjne drukarka/ew.kopiarka/fax do tego dać
> prinserwerek Wi-Fi.

Gdybym mial fax to nie pytalbym jak wysylac z komputera. Problem polega
na tym, raz na tydzien musze wypelniac dokumenty i wysylac je faxem. W
tej chwili razde sobie tak, ze skanuje dokumenty ide z moim laptopem do
gniazdka tel i wysylam windowsowym faxem.
Myslalem o print serwerze, ale niewiem czy sa takie z modemem...?