Re: Przegrzanie procka, czy możliwy taki efekt?

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 17:12:53 MET

On 3 Lut, 17:07, qwerty <qwert...@poczta.fm> wrote:

> Na allegro widziałem 1 GHz z FSB 100 MHz.
> Bazę pIII masz tutaj:http://download.intel.com/support/processors/mobile/pentiumiii/sb/245...
>
> działające na 43xx są na stronach 12-14.

z 1 GHz to bym musiał go trzymać w lodówce... :) no chyba, że
wentylator by się przystosował, czyli wyższe obroty wiatraczka, ale
jeśli teraz się spalił procek a wentylator pracował na maksa to wątpię
by poradził sobie z prockiem 1 Ghz.

zamówiłem 700 MHz taki sam jaki powinien być w tym laptopie, żeby nie
zmieniac ewentualnych zworek , częstotliwości, zobaczę jak bedzie
wyglądał komp po złożeniu... :)

jaki jest dobry program dla tej Toshiby w celu wymuszeia chłodzenia?