Re: Przegrzanie procka, czy możliwy taki efekt?

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 15:45:46 MET

On 3 Lut, 16:10, AmtoPm <amer...@gmail.com> wrote:

> Co prawda ustawiłem w Bios prędkość procka na LOW i prędkość
> najpewniej FSB także na LOW by w ogóle zainstalować system (wyłączanie
> kompa z przegrzania) to jednak żeby tak długo się instalował w2k...?
> czyżby te zmiany w biosie mogły dać aż taki piorunujący efekt... :) ?- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

1,5 godziny kopiuje się 40% plików. Powodem nie jest cd-rom.
A wydaje mi się, że dopiero instalka trwa długo w w2k... :)
Tzn że cały setup to będzie ok. 7 godzin!

Wygląda na to że trzeba poszukać procka... , tylko jakiego?
Jak się kupuje kartę główną to wiadomo jakie procki można instalować,
a Toshiba w manulau w opisie technicznym pominęła właśnie
mainboard... :), zaczynają od procka, ram, itd...

a o procku tyle:
Komputer wyposażony jest w procesor Mobile Pentium III z wbudowanym
koprocesorem matematycznym oraz pamięcią podręczną 32 KB
Seria 5280: 500 MHz
Seria 4320: 600 Mhz z technologią SpeedStep

Serii 4360 pewnie jeszcze nie było.