Re: Co lepsze SB Augigy SE vs Realtek ALC888

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 12:25:19 MET

  wt pisze:
> Dlaczego wszyscy opiniują tylko odtwarzanie ???
> Dla mnie np. ważniejsza jest sprawa jakości nagrywania - mikrofon !!

No wiesz, ja mam mikrofon do Skype'a, z adekwatnym pasmem przenoszenia -
jakość wejścia mikrofonowego w tym momencie jest dla mnie tylko o tyle
istotna, o ile wpływa na zrozumiałość mojej wypowiedzi po drugiej
stronie drutu. Nawiasem mówiąc akurat do tego celu mikrofon to mam
podpięty do realteka - spisuje się lepiej.

> Porównywałem jakość dźwięku (mowy) z mikrofonu przez kartę zintegrowaną i
> Audigy. Lepsza jakość jest przez Audigy, ma o ile pamiętam lepsze
> próbkowanie czy coś takiego.

A jaki mikrofon podłączasz? Bo jak taki zwykły do Skype to te parametry
są mało ważne, a jak studyjny, to Audigy jest i tak za słaba... :)

> Zniknęły problemy z "przytykaniem się" głosu.
> Ale moje uwagi mogą być subiektywne...

Co to znaczy "przytykanie" głosu, z ciekawości?

--
Andrea