Re: Jaka drukarka laserowa.

Autor: Rylen <rylenSPAM_at_man.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 10:28:37 MET

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w
wiadomości news:fo2q02$idc$1@achot.icm.edu.pl...

> Czy ja wiem, ze zle zycze? Jak narazie z kolega katujemy w sesji ostro,
> zjechalismy dwa tonery, kartek nie gnie, drukuje szybko i ladnie, nie
> psuje sie, wiec czemu nie?
>
> --
> Pozdrawiam,
> Maciek
Mam tego Samsunga...i przeklolem go!
Corka ma HP1010 .a ja pmyslalem ze oszczedze "te 100zl"
i kupilem. Gdybym nie mial porownania (w drugim pokoju stoi ten Samsung)
to bylbym bardzo zadowolony.
1) Nim sie "przygotuje" do pracy to rzezi i wydaje glosne pomruki.
    Malo tego! co jakis czas wlacza sie chyba wentylator (dosc glosny)
pomimo ze nic nie drukuje.
2) Zauwazylem ze pobiera sporo wiecej pradu w czasie tych swoich
"testow"
jest oczywiscie na gwarancji ale powiedziano mi (oczywiscie ze nie w
sklepie!)
ze ten Model (ML-2010P) tak ma....
Wiec nie dziw sie ze mowia ze mu zle zyczysz..( po prostu nie masz
porownania
bo nikt o zlosliwosc Cie tu nie posadza)
Rylen