Problem z USB

Autor: Wojtek <adrenalin_at_poczta.fm>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 07:41:32 MET

Witam
Kupiłęm płyte gł. GA-M68SM-S2. Mam problem z portami USB, które są na
przednim panelu obudowy. Myszkę podłączyłem do USB z tyłu i działa. W chwili
podłączenia jakiegoś urządzenia do przedniego portu USB na chwilę gaśnie
dioda sygnalizująca zasilanie komputera i na tę samą chwilę przestaje
działać myszka. Trwa to około 2-3 sekund. Urządzenie podłączone do
przedniego portu USB nie jest wykrywane przez komputer.
Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem??
Dziekuję z góry