Re: dlugosc kabla usb

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 06:33:31 MET

Dnia Sat, 2 Feb 2008 21:25:11 +0100, astro napisał(a):

> Uzytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> napisal w
> wiadomosci <news:fo20d4$gog$1@inews.gazeta.pl>
>
> Moja sieciowka na USB nie radzi sobie z dlugimi kablami sieciowymi (przy 20
> m sa juz klopoty) :(
> http://news.astronet.pl/news.cgi?3671

To zaszalej i kup sieciówkę po pcimci (~50 zet). Dalej to będzie tańsze,
bardziej eleganckie i bardziej niezawodne niż choinka przedłużaczy z
repeterami. Albo przełącz dongla usb/ethernet ze 100 na 10 Mb/s izasieg
napewno Ci wzrośnie, a jeżeli chodzi tylko o dostęp do internetu to będzie
wystarczająco szybkie. Po co szukać problemów skoro są sprawdzone
rozwiązania?