Re: Jaka drukarka laserowa.

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 23:14:05 MET

Powitanko,

> Nie wiem jak Samsung ML-2010,

Co on takiego zrobil, ze mu tak zle zyczysz?;-)
Moze 2010 jest jakas lepsza, ale mialem kiedys 1520. Krotko mowiac bylem
szczesliwy jak ja sprzedalem z przebiegiem 230 kartek i kupilem HP2100 z
przebiegiem ok. 40000.
W ML1520 toner po roku stal sie jakis blady i rozmyty (ci co ja kupili
odemnie, zmienili toner i jest OK), nie bylo mozliwosci niepogiecia kartki
z podajnika recznego. Nawet taki drobiazg jak jakosc plastiku - syfilo sie
to jak wyciagnieta z kotlowni.
Za to na 2100 wydruk zyleta, toner starczy mi do emerytury wnukow, no i
nie zlapia tego zlodzieje i nie uciekna, bo ciezkie;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)