Re: Co lepsze SB Augigy SE vs Realtek ALC888

Autor: adym <adym_at_tenbit.pl>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 21:48:21 MET

Użytkownik "Andrea" :

> Nie wiem, nie znam dokładnie modelu który miał (mogę od biedy spytać jak
> złapię właściciela), ale z tego co widzę, to GA-7N400 Pro miała
> SoundStorma, a design tego modelu wydaje mi się znajomy...

..a ja mialem dosc dlugo plyte Asusa z SS, a teraz mam Audigy SE i jestem
lekko rozczarowany bo spodziewalem sie czegos wiecej. SS to niby 16bit ale
jak widac probkowanie to nie wszystko, moze kwestia driverow, soft od nvidii
tez bardziej mi sie podobał. Pozatym Audigy SE nie ma wyjscia cyfrowego wiec
jestesmy skazani tylko na DAC karty.
W kazdym razie SB jest "10 razy" lepszy niz zwykla integra.