Re: Różnica w nasyceniu kolorów - ATI vs. Nvidia.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 21:09:24 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Adramelech"

>Tak masz racje. Z koloru czerwonego, 255,0,0 zrobi się nagle cokolwiek
>innego. Zielony w żółte ciapy. O to ci chodzi?

A czy ja to gdzieś napisałem? Po prostu w ATI może być domyślnie taka
tablica, że z "wejściowego" 255,0,0 wyjdzie 224,0,0, a w NVidii wyjdzie
223,10,10. (wartości z czapki, bardziej chodziło mi o pokazanie
mechanizmu).

--
\------------------------/ Dimensios  can be in units of em, ex, i, pt,