Re: Różnica w nasyceniu kolorów - ATI vs. Nvidia.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 19:57:09 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Adramelech"
>Tak wiem, to typowe. Z braku agrumentów czepiamy się niemerytorycznych
>kwiestii. Z mojej strony EOT.

Jako, że skrzętnie wyciąłeś, pozwolę sobie wkleić resztę:
[stąd]
>Bez mieszania we
>sterownikach, i AMD i nVidia dla koloru czerwonego 255,0,0, wypusci na
>DVI
>dokładnie 255,0,0 , nie mniej i nie więcej. I nic nie jest wstanie tego
>zmienić.

I to właśnie jest bzdurą. Zwłaszcza bez "mieszania w sterownikach"
look-up tables mogą być różne w różnych kartach i dawać różne rezultaty.
[dotąd]

Jak rozumiem, do tego się nie umiesz merytorycznie odnieść?

--
\------------------------/ I  am  Pink  Floyd of Borg: We don't need no
| http://epsilon.eu.org/ |