Re: Co lepsze SB Augigy SE vs Realtek ALC888

Autor: .B:artek. <maila_at_nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 17:58:36 MET

Fenio wyskrobał(a):

> To powiedz jeszcze jakie będzie miał korzyści po zakupie Audigy SE ?

A co ja jestem? Dział marketingu i sprzedaży Creative Polska? Obiektywnie
lepszą jakość dźwięku zapewnia porównywalna karta na osobnym złączu niż
zintegrowana. A w tym przypadku to już na pewno. Tylko, że niektórzy tego
nie słyszą. Być może autorowi wątku wystarczy w zupełności zintegrowana.
Przecież też gra. Jednak żeby się przekonać czy jest różnica musiałby
posłuchać obu. Dla mnie jest różnica i myślę, że nie jestem jedyny.

--
.B:artek.