Re: dlugosc kabla usb

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 15:59:14 MET

noName napisal:
> [...]

ja sie tam nie znam, wiem natomiast ze solidny kabel kosztuje minimum
nascie zlotych, wtedy mozna liczyc ze jest ekranowany i na grubosci
przewodow nikt nie oszczedzal, ba nawet podpisze sie na tym jakas
konkretna firma

natomiast jezeli watkodawca pisze "tanie azjatyckie" to zakladam ze ma
na mysli cos z allegro po 1-2 pln za sztuke, wiecej niz 3-5 m w zyciu
na noname ;) nie wyciagnie