Re: Różnica w nasyceniu kolorów - ATI vs. Nvidia.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 15:45:00 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Adramelech"
>Powtórze, bo widze że nie chce tego zaakceptować.

Zakładając, że konsekwentnie gubisz ogonki, mam rozumieć, że nie chcesz
tego zakaceptować?

>Bez mieszania we
>sterownikach, i AMD i nVidia dla koloru czerwonego 255,0,0, wypusci na DVI
>dokładnie 255,0,0 , nie mniej i nie więcej. I nic nie jest wstanie tego
>zmienić.

I to właśnie jest bzdurą. Zwłaszcza bez "mieszania w sterownikach"
look-up tables mogą być różne w różnych kartach i dawać różne rezultaty.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I am Eastwood of Borg. You're thinking, "Did
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. he assimilate 5, or 6?"