SMC Barricade SMC7401BRA - moja opinia.

Autor: Andrzej W. <awa_wp_at_na_wp_oczywiscie.pl>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 13:34:11 MET

Witam,

Jestem użytkownikiem tego routeru/modemu ADSL od ok. roku.
Urządzenie pracuje 24h na dobę i sprawowało się bardzo dobrze, może z
dwa trzy razu musiałem je zrestartować (wyłączyć zasilanie) w tym czasie.
Bardzo podobają mi się możliwości firewalla.
Szczególnie jeśli zapisze się konfiguracje na dysku, wyedytuj reguły i
załaduje ponownie. Ma się wtedy znacznie większe możliwości zmian niż za
pomocą oryginalnego interfejsu www.

A teraz moje zastrzeżenia, w urządzeniu eksplodowały niedawno
kondensatory wyjściowe 2x470uF/10V przetwornicy PWM 3,3V.
Oznacza to, że albo projekt przetwornicy jest nieprzemyślany albo
kondensatory tandetne.
Koszt nowych elementów to 0,5-5 zł, w zależności od ich jakości.
Jeśli komuś ten router też przestał działać polecam poszukać znajomego
elektronika.

--
Pozdrawiam,
Andrzej