Philips 19" TFT 190CW8FB

Autor: Freddie28 <freddie28_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 02:07:40 MET

Witam.

Zainteresowała mnie oferta Vobisu odnośnie wyświetlacza LCD Philipsa 19"
TFT 190CW8FB
(http://sklep.vobis.pl/oferta/monitory_i_telewizory/lcd_19/885670_monitor_19_philips_190cw8fb.aspx).

Pewnym problemem jest "zbyt" atrakcyjna cena - w zasadzie to powinienem się
cieszyć, ale trochę już żyję na tym świecie i wiem, że nie ma darmowych
lunchy. Gdyby to był jakiś BenQ lub inne cudo to bym się nie dziwił tej
cenie, ale Philips to firma z innej beczki i ta cena coś mi tu nie pasuje.

Czy ktoś kto kupił tego LCD-ka może wyrazić swoją opinię o nim,
przynajmniej krótkie stwierdzenie : polecam / nie polecam.