Re: Pilot do komputera

Autor: Wojtas <wojtas_at_#!NOSPAM!#rubikon.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 15:48:50 MET

JarY pisze:

> Witam
> Mam zamiar sobie kupic pilot do komputera. Sprawdze sie on wogule w
> praktyce? Mam karte TV i chciałem nim m.in przełaczac kanały, wl/wyl
> muzyke,filmy,komputer itp:)
> Słyszałem sie ze sie go programuje,łatwe to jest?
> Mozecie jakiegos polecic.W miare dobrego i taniego. :)
> Pozdrawiam

Z gotowymi zestawami daj sobie spokój - szkoda kasy. Najlepiej kupić
albo wykonać samemu za grosze kabelek "odbiornik" pod COMa. Do tego
oprogramowanie Girder 3.xx + odpowiednia biblioteka dll. Wszystko
dostępne w necie (łącznie ze schematami). Na koniec dowolny pilot, i
banalne programowanie funkcji. Akurat nie wiem jak można używać takich
cegieł jakie sprzedają w zestawach. Najlepiej kupić mały zgrabny pilocik
od odtwarzaczy samochodowych.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl