Re: lexmark E120 smuzenie

Autor: tumek <nie_podam_at_maila.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 11:03:33 MET

>Użytkownik "MC" <m5c@go2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tumek" <nie_podam@maila.pl> napisał w wiadomości
>>
> W Lexmarku E120 wałek elektrofotograficzny powinien być wymieniany co 25
> tysięcy stron. Chyba przekroczyłeś znacznie ten limit.

no chyba przychyle sie do tej opinii , wczoraj rozwebralem drukarke na
czynniki pierwsze faktycznie nie do konca styk byl na wałku grzewczym
,pomiedzy nim a stykiem byl spalony toner. Jednakze po usunieciu drukarka
drukuje bez zmian. z fotokonduktora (walka OPC) wysypalem mase toneru ( ze
zbiorniczka) ,to tez nic nie pomoglo ,pozostaje walek a wlasciwie jego
dostepnosc bo na allegro nic nie ma , musze cos wygoglowac , rozstrzal jest
jednak spory (cenowy) bo walki do lexmarkow sa od 25zl do 199 :-) a drukarka
kosztuje 369zl.

--
pozdro
tumek