3850, 8600 vs 9500

Autor: kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 10:43:23 MET

Hej,

Chcialbym jakos niebawem zmienic karte graficzna, ale nie chce wydac wiecej niz
350 zlotych. Dotychczas najlepsza chyba okazja byl podkrecony 8600GT Sonic+ od
Palita, ale kilka dni temu wyszedl Radeon 3650 i wypada nawet niezle (choc tak
naprawde nie znalazlem recenzji porownujacej go bezposrednio do 8600), a przy
tym jest jeszcze tanszy (choc na razie ciezko go znalezc w polskich sklepach :P).

Czy ktos natknal sie na jakas przyzwoita recenzje tej karty? Bo ja wygooglalem
same previewy i recenzje porownujace 3650 najwyzej do 3450 i 3850... A nie wiem
jak przedstawia sie bezposrednie starcie z porownywalnymi ale podkreconymi
fabrycznie 8600.

Na hardwareguru znalazlem wyciekniete benchmarki z udzialem nowego 9600GT, ktore
zapowiadaja 2 krotne przyspieszenie w porownaniu do 8600GT. Nie wiem co prawda
ile ma kosztowac itd.. ale moze warto zaczekac? Czy nVidia podala przyblizona
date premiery? Google says luty, prawda to?

Kuba