Zestaw do obrobki video, zdjec, tworzenia www i troche do zabawy.

Autor: Bantu <michalzmich_at_gmail.com>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 10:03:38 MET

Witam,

Zaczne tradycyjnie od: Na pewno taka prosba pojawia sie tysiace razy
na grupie ;)

Ale ze kazdy zestaw jest indywidualny, to niestety pytam rowniez i ja.
Wypadlem juz z obiegu budowania kompa od podstaw, stad moje pytania.
Generalnie bede potrzebowal kompa do obrobki zdjec, video i
multimediow (kreacja, nie ogladanie), produkcj stron www i moze
sporadycznie do grafy 3D (ale to bardziej nauka poczatkujacego).

Za sprzet chcialbym wydac ok. 6000 PLN, wiec prosze doradzajacych o
wziecie tego pod uwage.

Wymajstrowalem taki zestawik (oczywiscie w skrocie, bo reszta nie jest
taka wazna):

PROCESOR INTEL CORE 2 DUO - E6750 BOX 2.66GHZ 4MB 1333FSB
PŁYTA ASUS - P5K64-WS P35/ICH9 S775
RAM DDR2-800MHZ - 4096MB PATRIOT DUAL CL5 EXTREME
HDD - SEAGATE - ST3500320AS 500GB SATA-II 32MB
KARTA GRAF. GF8800GT 512MB 256BIT - GIGABYTE NEVERWINTER NIGHTS 2

OBUDOWA TRACER - TRO-790 XENO 450W PREMIUM

MONITOR LCD - GATEWAY 2485W 24" SPVA HD PIP

Pytania, ktore juz mam sprecyzowane:
1. Monitor: jak swieci i jak odwzorowuje kolory, bo matryce i
rozdzielczosc ma OK.
2. Karta grafiki - docelowo chce podlaczyc 2 monitory. Nie wiem, czy
ta karta obsluguje 2 monitory LCD. Jezeli ktos wie jak karta sie
sprawuje w takiej pracy, nie tylko w grach.
3. Obudowa + chlodzenie - nie bardzo wiem jaka obudowe wybrac. Jezeli
moglibyscie mi doradzic cos (obudowa+zasilacz+chlodzenie) w cenie ok
350 PLN, bylbym wdzieczny. System ma byc w miare skuteczny i jak
najcichszy (oczywiscie w granicach tej ceny)

Karty dzwiekowa i sieciowa sa zintegrowana na plycie i na razie nie
bede potrzebowal nic wiecej.

Oczywiscie nie oczekuje, ze bedzie to super profi sprzet, natomiast ma
wystarczyc do uzytku domowego, robienia jakis dodatkowych zlecen, itp.

Jezeli ktos moze mi cos doradzic, bylbym bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Michal