Re: Obudowa Chieftec BS-02W-W-W - wrażenia

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski.nawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 09:46:46 MET

hill_thebill napisał(a):

> trzeba bylo kupić chiefa z serii Bravo BH... cenowo podobne a jednak ten
> jest sporo dłuższy no i dyski nie przeszkadzają... ale to już w twoim
> wypadku musztarda po obiedzie :)

W sumie jakby cena była wartością nadrzędną to pewnie wziąłbym jakiegoś Mustanga ;-)
Obudowa miała być nieduża, ładna, cicha. I te warunki spełnia.

Komputer jest raczej nierozwojowy (w założeniu) i niewysilony- Sempron LE1100,
GF 6100 zintegrowana, 2x1GB RAM, 1xDVD-RW (ATA), 1xHDD (SATA).
W tym zastosowaniu obudowa się sprawdza i wcale nie żałuję, że ją kupiłem.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP