Re: Skaner w stanie czuwania

Autor: Dafi <axau_at__nospam_.o2.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 00:22:50 MET

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> napisał w wiadomości
news:fntjo0$t07$1@inews.gazeta.pl...

> kWh jak już. To mimo podwyżek dalej poniżej złotówki. Mimo że z Krakowa
> jestem to aż tak oszczędny nie jestem. Może ty jesteś z Poznania?

Fajne jest to, że jak w Krakowie jest dajmy na to 25 tys. skanerow (a moze
wiecej?), to zaklad energetyczny ma gratis prawie 25000 dochodu :-) i jest
na premie dla prezesa ;-)

Skala wielkich firm zawsze mnie zastanawia.
PLAY sie ostanio chwali ze ma milion klientow. Jakby tak kazdemu do rachunku
dorzucili jakies polaczenie za 10 gr. to maja gratis 100 000 zł. No a kto
bedzie reklamowal jakies polaczenie za 10 groszy? ;-)) ERA i inni mieliby 10
razy wiecej :)

Dafi