Laptop - dual channel?

Autor: ONET <victor72_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 23:14:04 MET

Witam wszystkich,
Mam taka watpliwosc, otoz rozgladam sie za laptopem z prockiem Core 2 Duo i
widze, ze wiekszosc z nich ma zamontowane tylko pojedyncze kosci pamieci.
Rozumiem, ze chodza one w trybie single channel. Czy po zamontowaniu drugiej
kosci (zachowujac oczywiscie zasady zgodnosci) bedzie taki sprzet chodzil w
trybie dual channel? Osobiscie wydaje mi sie, ze tak ale chcialbym zeby
wypowiedzieli sie ludzie bardziej obeznani.
Dziekuje i pozdrawiam.
Victor