Re: Pamięci RAM - dokładka

Autor: poli <300ton_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 19:56:53 MET

Bernard <bernard@earth.net> napisał(a):

> Niby z jakiego powodu cokolwiek miałoby działać
> wolniej ...

.. w zestawie miałem moduł 128MB PC2100 i dołożyłem do niego 256 MB PC3200.
System niestety uruchamiał się dłużej niż na samej 128MB!! Po wyjęciu tej PC2100
rzeczywiście widać było przyrost "mocy", choć przyznam niepowalający.
Moduły mogą mieć różne timingi nawet przy takim samym taktowaniu co właśnie
spowoduje, że rezultat zakupu będzie co najmniej niezadowalający. Po co więc
ryzykować?

>i w stosunku do czego wolniej?

w stosunku do tego czego należałoby się spodziewać po zwiększeniu (w moim wypadku
3x)ilości RAM-u.

pozdro...
  poli