Re: HP 1018 i podgiete kartki

Autor: Daro <daro987_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 15:19:57 MET

Antonio pisze:

> Śmiało kupuj! :) Zobacz mój post wyżej - problem rozwiązany. Przyczyną
> był papier...

Potwierdzam. Problem odksztalcenia wystepuje szczegolnie przy tanim
papierze (niska gramatura), ktorego temp. wzrasta dosc gwaltownie w
trakcie przechodzenia przez drukarke. Po pewnym czasie jednak papier ten
wraca do swojego pierwotnego ksztaltu, wiec nie ma sie czym przejmowac.
Drukarka jest swietna, kupilem ostatnio w promocji w hipermarkecie za
299, a pewnie mozna znalezc taniej w sklepach internetowych. W komplecie
nie ma oczywiscie przewodu USB i z tego co czytalem, to nalezy uwazac na
jego jakosc. Ja uzylem starego kabla, ktorego wczesniej uzywalem z hp
845c - interfejs zdaje sie 1.1, bo drukarka z 2002 i zadnych problemow.
Na plus drukarki stosunkowo male wymiary - zajmuje mniej miejsca niz
wspomniana 845c, jedynie jest wyzsza. Minusy: bialy kolor, wiec bedzie
sie brudzic, chyba ze zdecydujesz sie na drozsza wersje LE w kolorze
czarnym, ktora dodatkowo dostarczaja z przewodem USB. Sterowanie
uproszczone do minimum: tylko wylacznik i do tego z tylu drukarki.
Zadnych przyciskow np. awaryjnego wysuwania papieru na wypadek jego
utkniecia - co mi sie juz zdarzylo, ale z mojej winy, bo drukowalem na
skrawkach. Wyglad: rzecz gustu, ale takich sprzetow sie preciez nie
umieszcza w salonach, to ma dzialac. Podajnik papieru na 150 kartek -
troche malo, ale to drukarka bardziej do domu, czy ewentualnie malego
biura, anizeli niezalezny kombajn. Tryb dwustronny - recznie, ale
obrazki pokazuja co i jak.
Co do kosztow eksploatacji - na razie to moj pierwszy, startowy toner, z
tego co wiem napelniony do polowy w porownaniu z oryginalnym (wydajnosc
ok 1000 stron przy 5% zaczernieniu - dane producenta).
Czy jestem zadowolony? Tak, w porownaniu z plujka 845c. Jak to plujka -
wysiadala przy drobnej czcionce, np Arial Narrow 3 pt, kiedy z tej 1018
jest wyrazne, ale golym okiem ciezko odczytac :). Ponoc nieszczegolnie
dobrze drukuje grafiki, ale ja nie narzekam. W koncu to drukarka
monochromatyczna, wiec trzeba sie pogodzic z odcieniami szarosci, albo
wybrac atramentowke/kolorowy laser za extra kase

Pozdrawiam,

--
Daro