Re: tania grafika na PCI-E do standardowych zastosowań budżetowego kompa

Autor: Apanas Budriszko <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 13:57:24 MET

Użytkownik "STranger" <pisznaberdyczow@icpnet.uk> napisał w wiadomości
news:fns92s$259$2@opal.icpnet.pl...
> Doradźcie proszę jaką grafikę kupić w cenie do ok 200 zł na PCI-E.
> Składam budżetowego komputera dla dziewczyny i nie wiem co z grafiki
> wybrać.
> Sprzęt do którego ta grafika potrzebna to Asus P5B,
> PENTIUM DUAL-CORE E2160 1.8GHz/1M i 1 GB RAM DDR2.
> Komputer będzie służyć do internetu, pracy typu pisanie w wordzie, a
> czasami, pewnie bardzo rzadko będą uruchamiane gry o niewygórowanych
> wymaganiach jak na obecne czasy - gry sprzed 2-3 lat, typu Collin McRae
> 2005, Far Cry, i różne strategie turowe itp. w rozdzielczości 1280x1024.
> [...]

Miałe dokladnie takie same załozenia co do swojego kompa, strasze gry (mało
gram ale czasem trochę żeby odetchnąć) poza tym obróbka foto, filmu i
biurowe zastosowania. Kupiłem w komputroniku Gigabyte 7300 GT (DDR2) w DDR3
się nie pchaj bo nie potrzebujesz. Proc 2140 + 2 x 1GB RAM. Colin chodzi tak
jak chcesz, oprócz tego half life 1440x900.

Karta chlodzona pasywnie, temperatura w kompie 33-39 st.

Zapłaciłem ok 175 zł i uważam że w tej cenie jest to bardzo dobra karta