Re: tania grafika na PCI-E do standardowych zastosowań budżetowego kompa

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 12:28:38 MET

tg pisze:

> wystarczy wyszukac w poznaniu z faktura ;)

:) ano racja

> ja bym patrzyl w takim razie na jakies 7300gt ddr3, ale nie wiem jak
> tam z pasywnym chlodzeniem
>
> http://allegro.pl/item305374204.html

No tak, dzięki!
Tylko ten aktywny wentylator trochę mnie niepokoi. Już nie raz po pól
roku musiałem wymieniać chłodzenie na grafice ponieważ wentylator
zaczynał piszczeć...
Teraz chciałbym tego uniknąć. Włożyć kartę i o niej zapomnieć, a
hałasując będzie przypominać że jest ;)
A może coś ze stajni ATI jest w tej cenie o zbliżonej wydajności i
cenie? Np Radeon HD 2400 Pro bo ma pasywne chłodzenie - czy opłaca się?

--
pozdrawiam
STranger