Re: Zasilacz z odlaczanymi wewntarz kablami

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 10:43:56 MET

CookieMonster pisze:

> http://www.komputronik.pl/Zasilacze_do_obudow/ATX_high_end/Corsair/Zasilacz_do_obudowy_Corsair_CMPSU_520HXEU__520W/pelny,id,31688/
> Nic tu nie ma o odlaczanych kablach?
>
> Nie mam duzego zapotrzebowania na moc,
> aktualnie zainstalowany jest Antec 350W, ktory przez rok bez problemow
> dawal sobie rade - niestety musze przelozyc go do innego komputera,
> a do tego chcialbym wstawic cos z odlaczanymi kablami

jedna strona jest w necie?
poszukaj sobie zdjec tego zasilacza chociazby na google.
widac wyraznie odlaczane eleganckie przewody:)

520W - hmm czy to duzo?
moze troszke:)
ale dobrze ze duzo bo zasilacz nie bedzie musial pracowac pelna moca,
moze dluzej pozyje, bedzie sie mniej grzal, bedzie cichszy.
no same zalety:))