lexmark E120 smuzenie

Autor: tumek <nie_podam_at_maila.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 10:07:57 MET

mam problem, rok temu kupilem do firmy drukarke lexmark E120 (laser) jakies
2 tygodnie temu straszliwie smuzy nawet na pol kartki zreszta zobaczcie
sami. Nie bardzo chca sie bawic dwa sklepy komputerowe w naprawe - czy ktos
potrafi mnie nakierowac co moze szwankowac .......dodam ze czyscilem
dokladnie sprzet, dwukrotnie zalozony byl zamiennik , od nowosci byl
oryginal, zamiennik, zamiennik ,oryginal,oryginal obecnie.

http://picasaweb.google.pl/tumecki/Lexmark/photo#5161564186091642114

--
pozdro
tumek