Jaki tuner telewizyjny?

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 00:12:44 MET

Witam!
Jaki tuner telewizyjny proponujecie kupic? Zalezy mi nby ogladac
telewizje rownoczesnie w czasie pracy na komputerze (srodowisko
Windows) tak wiec w gre wchodza o ile sie nie myle tylko i wylacznie
wewnetrzne tunery.
Wazne jest dla mnie by tuner wspolpracowal z uniwersalnymi
starownikami WDM i oprogramowaniem takim jak DScaler czy bRadio bo nie
wierze ze oryginalne aoprogramowanie moze byc lepsze :)
Na dzien dzisiejszy mam tuner AVermediaTVPhone ktory ma juz dobrych
killa latek, nie jestem pewien czy jest stereo i nie obsluguje nicamu
i przyszla pora go zmienic.
Odbieram sygnal analogowy z kablowki (UPC). Z tego co teraz widze to
na rynku jest sporo tunerow cyfrowych i hybryd (cyfrowo-analogowych)
tyle ze chola wie czego sa one warte i z jakim oprogramowaniem
wspolpracuja.