Re: Nagrywarka Liteon DH-20A3H źle działa

Autor: zyli <zyli_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 19:10:59 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> Witam
> Mam do opanowania dwie nowiutkie nagrywarki Liteon DH-20A3H. Obie
> zachowują się tak samo. Okoliczności: Zainstalowany Nero 7 z dołączonej
> płytki, na XPprof (Nero 5 nie widzi tej nagrywarki). Kładziemy czysty
> krążek CD-R80 TDK, 700MB i próbujemy wypalić np. jakis obraz. Dajemy Burn!
> i po chwili mamy:
>
> Dysk nie jest zapisywalny! Proszę włożyć do
> napędu dysk który można zapisać.
> Dysk wymagany CD-R/RW
> Typ dysku w nagrywarce CD-R
>
> IMO nie ma dysków CD-R/RW :) Są CD-R i CD-RW, prawda? No więc czego ta
> [...]

Nie jesteś czasami z konkurencji?
Liteon DH-20A3H pod:
1. Linuksem Mdv nagrywa płyty nawet dwuwarstwowe i robi ładne wydruki
Lighscribem
2. Windowsem 2000 z aplikacją freewarową CdBurnerXP jak wyżej włącznie z
Lighscribem.
Sprawdzone wielokrotnie.
Napisałem z "konkurencji" bo niektórzy po prostu nie lubią Liteona i już..