Re: problem z przegraniem plików z kamery cyfrowej po USB

Autor: Pi0tReK <patrz_at_stopka.postu.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 18:48:30 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> rzekł(a):

> A kabel USB jest na pewno dobrej jakości? Podłączasz go do
> gniazd USB z tyłu komputera (przylutowanych do płyty głównej)?

Dokładnie, miałem wcześniej napisać, ale tak to jest, ze jak jest problem to
szybko oczekuje się odpowiedzi a jak już rozwiązany to trudniej z podzieleniem
się na forum.
Zaopatrzony w pełny zestaw różnych narzędzi do odzyskiwania danych najpierw
spróbowałem na innym przewodzie USB, no i okazało się, że na razie narzędzia się
nie przydadzą.
Ciekawi mnie tylko jedna rzecz. Czemu zawsze na tej samej ilości procent
skopiowania występował błąd i tylko z dwoma plikami.

--
pozdrawiam,
Pi0tReK