Re: Co moze byc uwalone?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 16:33:25 MET

gabi pisze:
> Pewnie ze plyta na gwarancji. W sobote kupiona.
> Ale zaraz.. wgranie nowego biosu powoduje utrate gwarancji???

Jak Ci się uda, to nie, ale jak Ci się nie uda i coś będzie działać
nieprawidłowo, to wtedy będą kłopoty. Oczywiście możesz iść w zaparte i
mówić, że nie było modyfikacji biosa, ale... po co prosić się o problemy

Podam przykład: jak kupiłem nagrywajkę, to na gwarancji było
zastrzeżenie, że nie wolno mi wymienić firmware'u. Pojawił się nowy
firmware, który w istotny sposób poprawiał pracę mojej nagrywajki.
Pojechałem do serwisu, poczekałem 5 minut i już miałem nową wersję.
Pierwszą rzeczą jaką gość sprawdził było to, czy wersja firmware'u na
naklejce zgadza się z tym co jest wgrane w napęd! Szukał dziury w całym;)

Moim zdaniem: niepotrzebnie nie ryzykuj - dopóki płyta jest na gwarancji
wymiana biosu to zmartwienie sklepu/serwisu

--
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl      |