jaki cichy zasilacz?

Autor: Michał Wójcik <mag_at_usun-to.list.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 12:46:16 MET

Witam,

Aktualnie mam zasilacz Bequiet Dark Power PRO P6 430W, jeśli chodzi o
moc to dla mojego zestawu jest wystarczająca, niestety jest zbyt głośny
i szukam czegoś cichszego na co mógłbym go wymienić.
W sklepie polecali mi Zasilacz Antec NeoPower 430 i zastanawiam się czy
jest to dobry wybór, czy może jest coś cichszego?
Konfiguracja to:
E6750 z Scythe Mugen
W obudowie Fandery 120 i 92 skręcone na minimum oraz pasywnie chłodzona
grafika.

Będę wdzięczny za pomoc,
pozdrawiam,
Michał