Re: Rozbudowa servera.

Autor: Trybik <sb_at_nowela.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 10:24:32 MET

On 29 Sty, 21:46, Maciej Browarczyk <maciekNOS...@NOSPAMwiedzmin.org>
wrote:

> Tutaj to chyba blad, chodzilo Ci o 4x2GB Dual-channel DDR2-400MHz (tj.
> PC2-6400)? W takim razie bez problemu dostaniesz dwa zestawy 2x2GB DDR2.

Oczywiście że chodziło mi o 2GB DUAL DDR2 400 MHz (muszą być
taktowane 400MHz)

> Co do procesorow to nie jestem pewien ale ten chyba ktory podales nie
> bedzie pasowal.

Dokopałem się do intelowskiej listy support CPu dla tej płyty:

http://www.intel.com/support/motherboards/server/sb/cs-020775.htm

Napisałem do sprzedawcy w celu uzyskania dokładniejszych informacji
odnośnie procka którego mi sprzedał (vendor,part ID)
Cokolwiek co jednoznacznie określiło by tą jednostkę.

Dwa lata i już podzepołów brak ;( o tyle w desktopach to w miarę
normalne, ale przy lycie prawie serwerowej (serie serwerowe mają kod
E73*******) w pierwszym poście jest błąd :P

A może znasz jakiś inny sposób sprawdzenia co to za Xeon tam siedzi
pod FreeBSD 6, nie jestem pewien co mi bios wypluje.

 I dziękuję za odpowiedź na posta.