Re: musze kupic zasilacz

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 01:28:34 MET

- pisze:
> Czuje, ze w tej chwili Fortron 250W przestaje starczac.
> W budzie jest:
> 3 wentylatory 12cm + regulatory
> GA8IE533 + Celeron 2,4
> grafika R9550 AGP
> karta z tunerem TV PCI
> karta sieciowa PCI
> klawiatura i mysz PS/2
> kamera USB
> pilot MCE USB
> stacja dyskietek
> dysk WD400BB + czasem inny w kieszeni ATA
> naped CD/DVD "combo" ATA
>
> Jakie marki czy modele zasilaczy teraz warto kupic, jak to cenowo wyglada?

ibox 350 spokojnie to uciągnie , wydatek 65 zł .. ale

wszystkie tanie ( do 250 zł ) zasilacze pracujące przy stosunkowo dużym
obciążeniu zazwyczaj nie wytrzymują 3 lat, dlatego zawsze warto kupić
zasilacz z zapasem przynajmniej 150-200 W aby pracował na pół gwizdka.
Osobiście polecam chieftec bo *jeszcze* mnie nie zawiódł :]