Co moze byc uwalone?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 21:23:47 MET

Witam
W sobote kupilem sprzet z następującą płytą główną: Abit IX38 Quad GT.
Procesor to E8200, chłodzenie box (na początku był tez inny wentylator
scythe costam i efekty tez takie same)

W BIOS wszystkie temperatury są odczytywane poprawnie oprocz temperatury
procka, ktora wynosi 127 stopni Celsjusza. Od razu po wlaczeniu kompa.

Na plycie zainstalowalem uGuru ktory podawal tez taka temperature, piszczal
i wylaczal kompa. Po zmianie wersji uGuru pokazuje teraz 1-4 stopnie
Celsjusza.

W BIOSIE jak zwykle jest 127 stopni.

Inne temperatury są raczej ok. Np. temperatura mobo to 34-44 stopnie (w
stresie).

Ogolnie komp chodzi oczywiscie dobrze i stabilnie. Przechodzi wszystkie
3dmarki (bez zadnego podkrecania w 3dMark06 ma 12 tys. punktow, wiec chyba
nie najgorzej:)) Tym niemniej odczyt temperatury jest mi potrzebny, bo chce
podkrecic system.

Musze wymienic plyte glowna? Co moze byc uszkodzone?
W sklepie ewentualnie co? Rekojmia? Komputer kupiony w sobote. Chcialbym
zeby wymienili mi toto na nowe.
Nawet jestem gotowy zrobic doplate do jakiejs lepszej plyty, ale w tej
klasie juz raczej nic lepszego nie znajde.

--
gabi