Tuner TV (Winfast a moze jakis Aver)?

Autor: kN <kN_at_yahoo.com>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 18:34:13 MET

Witam
chcialem sie Was poradzic w temacie tunerow tv. Jak narazie zastanawiam sie
pomiedzy Winfastem PVR2000 i PVR3000 (nie wiem za bardzo jaka jest pomiedzy
nimi roznica), a moze jakims Averem. Aver kiedys byl znany z tunerow -
chociazby bodajze TV98. Ktory z nich moglibyscie polecic? Szukam sprzetu w
miare najlepszego i oferujacego jak najlepsza funkcjonalnosc oraz odbior.
Czy PiP w tunerach jest taki, ze sa dwa obrazy ruchome, czy jeden z nich to
jest "nieruchomy zrzut"? Napiszice mi prosze jeszcze czym sie roznia
Picture-In-Picture, Picture-On-Picture oraz Picture-And-Picture (PVR3000
oferuje taki wybor)?
Za wszelkie sugestie dziekuje.
Pozdrawiam
kN