Trudniejsze słowa ;) związane z pamięcią np. serwerową

Autor: Tomasz Nowak <tnowak_at_nospam.netventure.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 18:04:46 MET

Jestem trochę nie-na-czasie i uprzejmie proszę o krótką
lekcję semantyki. Co oznaczają poniższe terminy związane
z pamięciami do serwerów, ECC-R, obecnie @ 667MHz:

1. Single Rank, Dual Rank. Które lepsze i dlaczego?

2. x4, x8 - ?

3. Mirrord mode, Non-mirrored mode (odnośnie trybu pracy)
   Domyślam się, że to taki ram-raid, kosztem połowy
   pamięci, ale nie mam pewności. Po co i gdzie to
   się może przydawać?

--
Tomek