Re: Wycena dwuletniego sprzętu

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 13:03:17 MET

Użytkownik "hefal" <hefalumpikWYTNIJ@TOo2.pl> napisał w wiadomości
news:fnn46u$nve$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> mam pytanie o wycene sprzętu - chciałbym kumplowi odsprzedać
> swój dotychczasowy sprzęt, ale kompletnie nie wiem ile
> mógłbym rzucić.
> Sprzęt to:
> Abit AN7
> Sempron 3000+ (czyli na rdzeniu Barton - SocketA)
> 2x512 Kingston w Dual-Channel
> Na allegro się rozglądałem, ale ceny są różne ...
> Z 500 złotych jest toto warte?
> Z góry dzięki i pozdrawiam.

* A - no i przy okazji może ktoś poleciłby rozwojową
płytę główną, która bez problemów da się w przyszłości
modernizować. Mam na nią tyle, za ile pójdzie sprzęt
powyżej ;) Na chwilę obecną pójdzie do niego zapewne
Core2Quad (chyba, że w niedalekiej przyszłości szykuje się
obniżka - niedalekiej, czyli miesięcznej).
Najchętniej coś Abita - bardzo dobra i bezproblemowa
współpraca powoduje, że z marką się rozstawać nie chcę ;-)

Zdrawim.