Plyta piszczy po podpieciu urzadzen USB 2.0

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 11:41:43 MET

Witam

Jak wiele osob mam problem z piszczącą płytą (ASROCK P4I45D+) którą można
sobie obejrzeć
tutaj: http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=2078&katid=60&grupa=368

Płyta normalnie piszczy bardzo rzadko ale zaczyna mocno piszczeć jak się
cokolwiek podłączy do portów
USB 2.0. Są tam 2 * USB 2.0 i 2 * USB 1.1 i do tych 1.1 można podłączać.

Na niezbyt wyraźnym zdjęciu widać z prawej strony 2 cewki. Moim zdaniem nie
piszczy żadna z nich. Probowałem ruszczać
zwoje i robić różne cuda żeby sprawdzić czy dzwięk sie cokolwiek zmienia ale
jakoś nic mi sie nie udało zrobić.

Czy jest możliwe, że jakaś cewka jest wewnątrz obudowy ekranującej gniazda
RJ i USB 2.0 ? A może jednak próbować czymś
pozalewać te cewki ? Wolalbym nic nie kombinować jeśli nie mam pewności
która to.

Tu jest ta płyta większa

http://www.ithlj.com/upfiles/ProductPic/8606_sy.JPG