Re: Monitor + projektor

Autor: M... <kfsfsk_at_ed.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 11:40:03 MET

> Jak to nie jest napisane wprost:
> "Rozdzielczość maksymalna 1024 x 768"
> Jak chcesz klonować to na monitorze musisz ustawić tyle samo.
> Żadnych obcych programów nie potrzebujesz. Wszystko ustawisz w CCC.

Tam jest namieszane nieźle:
"podstawowa rozdzielczość 800 x 600 SVGA"
"max. skompresowana 1280 x 1024 SXGA daje przyzwoitą jakość kolorów oraz
krystalicznie czysty obraz"
"Rozdzielczość maksymalna 1024 x 768"

Jak to interpretować? Natywna rozdzielczość 800x600 czy 1024x768? Dlaczego
piszą że max 1024x768 jak ma interpolowaną wyższą? Nie mówiąc już o
rozdzielczości HD 1080i. Ja bym zajrzał na stronę producenta, bo tu za wiele
niejasności.

Druga sprawa. Jak się kupuje projektor bez zoomu to należy sprawdzić jakiej
wielkości obraz będzie robił na ścianie w pokoju. Kupno projektora który
bedzie robił 26" to pomyłka, a dziury w ścianie nie zrobisz, by go bardziej
odsunąć od ekranu.

Pozdrawiam