Dziwne zachowanie Barracuda 7200.2

Autor: Sawa <fiku_at_miku.pl>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 21:48:26 MET

Witam!

Mam komputer który pogilał piorun siadła karta sieciowa i płyta główna po
wymianie płyty mam problem:
Dysk pokazuje pojemność 32GB (zworki na ograniczeniu nie ma) choć realnie ma
80GB
Czy płyta MSI MS 6712 na KT4V obsługuje takie dyski (podłączałem też do
wiekowo podobnych płyt i to samo)
Kolejnym problemem jest brak możliwości zainstalowania Win XP Pro (98 bez
problemu) Po formatowaniu i wgraniu plików komputer się restaruje i wywala
problem z plikiem Hall. Po podłączeniu innego dysku do tego sprzętu winda
instaluje sie poprawnie.
Co mogło się stać? Da się coś zrobić? Jakieś pomysły?

Sawa